Oops! It appears that you have disabled your Javascript. In order for you to see this page as it is meant to appear, we ask that you please re-enable your Javascript!

Навчально-методичне забезпечення – Цикл дисциплін загальноосвітньої підготовки

Дисципліни:

Відповідно до освітніх програм профільної середньої освіти (2018 р.)

 

 

 

 

Відповідно до переліку предметів загальноосвітньої підготовки у ВНЗ I-II р.а., які здійснюють підготовку кадрів на основі БЗСО (Наказ МОНУ від 17.06.2010 №587)

Українська література

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Світова література

Історія України

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Всесвітня історія
Правознавство

Економіка
Людина і світ

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Художня культура

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Математика

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Астрономія

Біологія
Хімія

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

Екологія
Технології
Захист Вітчизни

  • Конспект лекцій
  • Методичні рекомендації з виконання практичних (семінарських) робіт
  • Методичні рекомендації для самостійної роботи

director
МАКУХА Олексій Миколайович

Директор коледжу

Відмінник освіти України

Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...