Засідання методичного об’єднання викладачів української мови та літератури

26 жовтня 2017 року на базі ДВНЗ «Слов’янський коледж транспортної інфраструктури» відбулося засідання методичного об’єднання викладачів української мови та літератури ВНЗ І-ІІ рівня акредитації Краматорсько-Слов’янського регіону.

Під час засідання були розглянуті найактуальніші питання:

  • формування особистісних компетентностей при вивченні філологічних дисциплін;
  • окремі статті Закону про вищу освіту;
  • підготовка студентів ІІ курсу до ЗНО.

Викладачі СлКТІ запропонували увазі колег виставку марок «Тарас Шевченко України син» та «Мальовнича Україна», авторську виставку малюнків за творами Т.Г.Шевченка випускника 2017 р. Карп’яка Артема, виставку книжок та стіннівок; виступили з оглядом власних методичних розробок «Сучасні підходи до проблеми розвитку творчих здібностей особистості на заняттях української літератури», «Інтегровані заняття з української літератури в контексті якісної освіти», «Література рідного краю. Дивний сплетіння поезії, музики і пісні» «Методичний довідник-порадник на допомогу студенту. Основні поняття та визначення з теорії літератури», «Двомовність…Чи можлива вона в Україні на державному рівні», «Філологічний креатив: мовні ігри, конкурси, турніри» тощо.

Викладачі-словесники зі студентським активом коледжу підготували та провели літературно-музичну композицію «Іду душею до Тараса». Тема заходу не випадкова, адже зараз в Україні проходить VІІІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді ім. Тараса Шевченка.  Захід спрямований на утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культури України.

director
МАКУХА Олексій Миколайович

Директор коледжу

Відмінник освіти України

Звертаюся до тієї категорії школярів, які вже зараз турбуються про своє подальше життя, до тих, хто навчається в 9-х та 11-х класах і визначається з вибором майбутньої професії. Дуже важливо підійти до цього свідомо і зважено. Для цього необхідно черпати інформацію з різних джерел, критично вивчати її, всебічно аналізувати...